1239977530_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tänään jenkeissä jatkuu siis Prison Break jaksoilla 4/17 Mother Lode ja 4/18 VS. Kaveri onneksi jo vähän lupaili että saan jaksot siltä, joten ei varmaan kovin montaa päivää tarvi odottaa kun saan ne tekstityksineen:) Nyt siis odotellaan... Oon minä kyllä jo vähän sortunut pakoilutunnelmaan kun oon 2.kautta katsellu nyt muutamana päivänä. Kolmonenkin ois tarkotus kattoo, se ei onneksi oo niin pitkä kun muut kaudet.

No mitäs muuta elämääni. Tällä viikolla ehdin olla yhden päivän jo töissäkin, ens viikolla on toinen päivä. Työkkärissä käynti oli tänään, mutta eipä siellä mitään kummempaa. Ammatinvalintapsykologille pyysin päästä ja pääsenkin, mutta pitää naapurikunnassa käydä. Sais noilla opiskelusuunnitelmilla vähän jarrutettua etteivät pukkis minua väkisin kaikennäköisiin tuurauksiin. Tai no onhan mulla etuna että oon jo ite hommannu edes jotain töitä, vaikka ne vain muutamiin päiviin jäisikin. Tää viikko on kyllä tullu touhuttua ihan kiitettävästi. Kirpparille sain vietyä tavaraa auton takapenkin täydeltä:) Ja kaikki täältä talosta pengottua... Pitää vaan jatkaa tätä tahtia nii saattaa tässä kevään päälle saada paljonkin aikaan, jos ei tuu töitä esteeksi;)