Ei oikeen hyvin oo alkanu tää mun vedenjuonnin opettelu. Pari päivää nyt oon pitäny 0,5l pulloa töissä mukana, täytän sen töihin tullessani ja  tavoite ois saada se tyhjäksi ennen kun työvuoro loppuu. Aika tiukkaa on tehny, siinä vaiheessa kun oon ollu lähdössä kotia, on vettä ollu vajaa 2dl viel jäljellä... Ja sen lisäks oon molempina päivinä juonu vaan pari lasia mehua. Että mun vuorokaudessa juomani nesteen määrä jää sinne 1,5 litraan, jos sitäkään.

Ruokalistan suunnittelin kokeeksi sunnuntaina ja se on ainakin vielä pitänyt. Saa nähdä kuin kauan. Jospa se vähentäis hieman turhaa valmisruokien ostoa ja meidän leivänkulutusta. Ja ehkä samalla rahan kulutusta? Hirvittää aina kun katon tuota taulukkoa tuloista ja menoista, sinne tippuu tälle kuulle vieläkin lisää menoja, mut kas kummaa, ei tuloja... Tulis jo ens kuu:)

Nyt on ollu pari päivää töissä jotenkin leppoisampaa olla. Pomoni ei nimittäin oo ollu paikalla. Eihän hän mikään kauhea ihminen sillain oo, vähän omanlaisensa ehkä (niinkuin me kaikki, toiset enemmän, toiset vähemmän...), mutta jostain syystä hänen läsnäolonsa saa mulle hieman ahdistavan tunteen. No, ehkä kaikista ei tarvi tykätä...

Huomenna saan ehkä Prison Breakin 4.kauden 16 jaksoa koneelle:) Toivottavasti ois ihan hyvällä kuvanlaadulla, eikä subitkaan ois pahitteeksi...